Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.

    INSTORE CrisiONE

     



    Ha Ön új az ERP rendszerek világában, úgy fogja találni, hogy az INSTORE CrisisONE bonyolult megoldásokat nyújt az Ön igényeihez. Lehet belőle robosztus, vállalkozás-szintű rendszer, az Ön igényei számára végtelen kibővíthetőséggel felruházva. Ezenkívül gyakran a kisvállalkozások vagy mikrovállalkozások számára választott rendszer, akik profi szoftvert akarnak, melyet könnyű telepíteni betanulni és használni.

     

    Hol van szóval a kelepce? Mennyibe kerül ez a rendszer?

     

    Rendszerünk a válság idején is költséghatékony megoldást kínál az egyébként is nehéz helyzetben lévő vállalkozások számára. Ha Ön egy ERP rendszer későbbi bevezetésén gondolkodik, akkor ez ideális megoldás, mivel egyszerűen és gyorsan lehet a CrisisONE-t INSTORE SecondEdition ERP-re frissíteni...

     

    A CrisisONE felhasználójának sem adminisztrátorának nincs szüksége informatikai ismeretekre a rendszer használatához.

    A mai kihívásokkal teli üzleti környezetben szükséges hogy a vállalkozása üzletvitele minden tekintetben átlátható legyen, és ezáltal gyorsan, hatékonyan és rugalmasan tudjon reagálni a legkisebb változásokra is. Az INSTORE SecondEdition ERP használatával bármilyen méretű vállalat - ide értve a kis- és középvállalkozásokat is - csökkentheti költségeit, optimalizálhatja teljesítményét, növelheti hatékonyságát, és megfelelő rálátással és rugalmassággal áthidalhatja a szakadékot a stratégiák és azok megvalósítása között.

    CrisisONE verziók

    INSTORE CrisiONE BASIC

    Ez a rendszer az Instore SecondEdition ERP rendszerből származtatott dobozos termék, amely egyszerű és gyors telepítés után olyan informatikai támogatást nyújt cége számára, akár egy ERP rendszer. Bármikor egyszerűen bővíthető újabb modulokkal.

    Ideális megoldás, ha Ön a későbbiekben ERP bevezetésén gondolkodik. A CrisisONE az Instore SecondEdition bevezetési támogatását a felére csökkenti, így a bevezetési költségek is a felére csökkennek.

     

    Mit tartalmaz ez a csomag?

    Partner kezelés, számlázás, szállítólevél, CMR, árujegyzék (automatikus e-mail küldési lehetőség a partner részére szállításkor) , iktató rendszer, határidő napló, vonalkód rendszer, gyáriszám kezelés, partnerek termék azonosítóinak kezelése, készlet kezelés több raktáron, hálózatos verzió maximum 2 egyidejű felhasználóval, információs rendszer, szerződések,-akciók és egyedi árak kezelése, több deviza kezelése, üzletkötők kezelése, korlátlan fizetési mód kezelés, stb.

    INSTORE CrisiONE Standard

    Átláthatóvá válik cége napra kész anyagi helyzete, elemezheti kintlévőségeit, tartozásait, partnerei fizetési hajlandóságát, készpénz áramlását, és banki utalásait. Küldhet felszólítóleveleket, egyenlegközlőket, kamatértesítőket, figyelheti költségeit.

     

     

    Partner kezelés, számlázás, szállítólevél, CMR, árujegyzék (automatikus e-mail küldési lehetőség a partner részére szállításkor) , iktató rendszer, határidő napló, vonalkód rendszer, gyáriszám kezelés, partnerek termék azonosítóinak kezelése, készlet kezelés több raktáron, hálózatos verzió maximum 2 egyidejű felhasználóval, információs rendszer, szerződések,-akciók és egyedi árak kezelése, több deviza kezelése, üzletkötők kezelése, korlátlan fizetési mód kezelés, stb.

     

    Instore CrisisONE Compact Basic –en felül, tartalmaz:

    folyószámla kezelés, banki adatkapcsolat (Budapest bank, Raiffeisen, K&H), Házipénztár.

    INSTORE CrisisONE PRO

    Van Önnek elfekvő készlete, vagy esetleg mindig készlet hiánya van, nem tudja partnereit gyorsan kiszolgálni? Ez a rendszer igazi megoldás a kereskedelmi folyamatok irányítására. Nagy árukészlet esetén sem szükséges ismernie a cége aktuális készletét, megrendelés állományát. A program Ön helyett végzi el a műveleteket. Visszaigazolhat vevői rendeléseket, szállítói rendeléseket készíthet, szállítási diszpoziciókkal irányíthatja a raktár és a szállítmányozó munkáját. Ez a rendszer az árajánlat készítéstől a számla pénzügyi rendezéséig leköveti cége ügyviteli folyamatait, gyorsan átláthatóan.

     

     

    Partner kezelés, számlázás, szállítólevél, CMR, árujegyzék (automatikus e-mail küldési lehetőség a partner részére szállításkor) , iktató rendszer, határidő napló, vonalkód rendszer, gyáriszám kezelés, partnerek termék azonosítóinak kezelése, készlet kezelés több raktáron, hálózatos verzió maximum 2 egyidejű felhasználóval, információs rendszer, szerződések,-akciók és egyedi árak kezelése, több deviza kezelése, üzletkötők kezelése, korlátlan fizetési mód kezelés, folyószámla kezelés, banki adatkapcsolat (Budapest bank, Raiffeisen, K&H), Házipénztár.

     

    Instore CrisisONE Compact Standard –en felül tartalmazza :

    kimenő és bejövő árajánlatok kezelése, kimenő és bejövő rendelések kezelése (eseti és keretrendelések), vevői visszaigazolások kezelése (e-mail-es küldése), szállítási diszpoziciók kezelése

    Összehasonlító táblázat

     

    Lépjen velünk kapcsolatba

    Ingyenes konzultáció

    Hívjon
    +36 20 9812128
    vagy írjon
    info@n-trend.hu
    © 2022 N-trend Informatika. All Rights Reserved. Designed By N-trend