Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.

    Nyugat.hu-n megjelent cikk

    Kisvállalati költségmegtakarítás 7 pontban

    A költségmegtakarítás nagy szavai mostanában már a kis- és mikrovállalatok felső- és közép vezetőinek szókincsében meghatározó szerepet töltenek be.

    Az egyre szűkülő üzleti lehetőségek a kiadások csökkentésére és a hatékonyság növelésére ösztönzik az említett gazdálkodói réteget, egyre inkább teret adva a „menekülni előre”, vagyis a fejlesztés szemléletének. Íme, a kisvállalati költségmegtakarítás hét pontja:

     

    1. A megtakarított idő

    Gondoljunk csak bele, hogy vállalkozásunk vagy az általunk vezetett vállalat milyen informatikai háttérrel rendelkezik. Hány kolléga mennyi munkaórája szükséges egy általános beszámoló elkészítéséhez, hány munkaterület mennyi idejét igényli az egységes szoftverrendszer hiánya miatti papírhalmazban vagy esetlegesen meglévő szigetszerű rendszerek adathalmazaiban való adatbányászat és információ analízis.

    Ezekre a tevékenységekre fordított idő sokszor többe ker ül, mint a kinyert információ értéke. Az id ő pénz. A megtakarított idő és a gyorsan, pontosan kinyert adathalmaz pedig lehetőség újabb üzletek megszerzésére.

    2. A vevők megtartása, új vevők megszerzése

    A vásárlóink elvesztése jelentős költség. Sokkal kisebb befektetéssel és kockázattal jár a meglévőt megtartani, mint új vevőt megszerezni. Folyamatosan gondolni kell arra, hogy a meglévő partnerkörrel kapcsolatot tartsunk, megfelelő információk birtokában a legkedvezőbb megállapodásokat kössük, növeljük a vevői elégedettséget. Az új vevők és új megrendelések megszerzése egy átlátható kockázatelemzés segítségével, illetve az optimális kondíciók meghatározásával nagyobb biztonsággal valósítható meg.

    3. A beszállítók mérése, pontozása

    A termékeinket nem elég eladni, azokat a megfelelő beszállítótól a legjobb minőségben és ár-érték arányban kell beszerezni. A jobb vevői elégedettség elérése érdekében szükséges a beszállító partnereinket is értékelni, pontozni teljesítményük alapján. Nem feltétlenül csak a termék ára határozza meg a beszállítót, hanem annak szállítási megbízhatósága, szállítási költségei, reklamációs rendszere és minőségpolitikája is.

    4. A készlet

    A készlet lehet barátunk és lehet ellenségünk is. A készletről való vevői igény kielégítése a kereskedelem alappillére, de nem az egyetlen. A készletet tervezni, követni, kezelni, finanszírozni és értékesíteni kell. Ahhoz, hogy az optimális tartományban maradjon, és ne kerüljön olyan kritikus szintre, ami már nem finanszírozható vagy ellenkező esetben a kínálati szortiment rovására csökkenjen, fontos az árukészlet több dimenziójának pontos ismerete, a tervezéshez a múlt vizsgálata.

    5. A kintlévőség

    Vannak eszközök és módszerek, amelyek segítségével hatékonyan megelőzhető a kintlévőségek veszélyes mértékű kialakulása. Ennek feltétele a mindenkori pontos kép a kintlévőségekről és a fizetési hajlandóságról. A vevőkör kockázatelemzése alapján felépített szabályrendszerek és értékesítési eljárások biztosíthatják a likviditási nehézségek elkerülését.

    6. A tervezés és az információk megosztása

    A múlt alapján a jövő tervezése, a beruházások jó időzítése, a készletek optimalizálása, a munkatársak munkafolyamatainak tervezése, ellenőrzése és irányítása mind olyan eszköz, amely a lekötött erőforrásokat és költségeket hivatott csökkenteni. Az információk megosztása cégen belül, az egységes adatkezelés garancia az átláthatóságra, a hatékonyság növekedésére.

    7. A megoldás

    Hogyan érhetjük el, hogy munkatársaink hatékonyabban tudják kihasználni munkaidejüket és egyéb teendőkre is bőven maradjon idejük? Hogyan lehetne csökkenteni a holtmunkára fordított időt, ezzel egyidejűleg mérsékelni csapatunk leterheltség érzetét? Hogyan lehetne csökkenteni vállalkozásunk költségeit? Hogyan lehetne növelni vállalkozásunk hatékonyságát? Hogyan érhetjük el, hogy vevőink elégedettebbek legyenek?

    Ha ilyen és hasonló kérdések merülnek fel Önben időről időre, akkor közeledőben van az a kritikus pont, amikor dönteni kell egy használható üzleti vállalatirányítási rendszer bevezetéséről. Általában ezek a gondolatok elakadnak, amint a rendszer bevezetési költségeinek elemzéséhez vagy az adaptációhoz szükséges idő és energia befektetéséhez érünk.

    Most van megoldás: az INSTORE CrisisONE Compact. Az N-trend Informatika új szoftvercsomagja lehetőséget nyújt, hogy cége költséghatékonyan és gyorsan, akár egy nap alatt bevezessen egy megbízható rendszert, amely támogatja és átláthatóvá teszi az üzleti folyamatait.

    Az INSTORE CrisisONE Compact olyan dobozos termék, amelyet külön bevezetési támogatás nélkül, mellékelt kézikönyv segítségével telepíthet és használhat, így megtakarítva a tanácsadási, bevezetési és oktatási költségeket. Ha cége nem rendelkezik kiforrott üzleti modellel, merev ügyviteli eljárásokkal, akkor ez a termék remek alapot nyújt ahhoz, hogy felépítse a piaci elvárásoknak legjobban megfelelő ügyviteli modellt vállalata számára.

    Ez az eszköz egy rugalmasan alakítható szoftver, amely a hazai vállalati környezetnek megfelelő elvárásokat elégíti ki, miközben egyszerűen használható, így elkerülhető a hosszú betanulási folyamat. A szigetszerű rendszerekkel szemben egy rendszerben tárolhatók az adatok, dokumentumok, információk, melyek bármikor, bárhonnan elérhetők és nyomon követhetők.

    © 2022 N-trend Informatika. All Rights Reserved. Designed By N-trend